- 15.01.2022 Увага, Зміни у тарифних планах 10 мбіт і 25 мбіт
З 15 січня 2022 р. тарифи 10 мбіт за 50 грн. і 25 мбіт за 60 грн., будуть замінені на дійсний мінімальний 50 мбіт за 70 грн.
>>>>
- 29.12.2021 Увага, зміни у нарахуванні та знятті абонплати від 01.01.2022р.
З 1 січня 2022 року правила нарахування та зняття абонплати виглядатиме наступним чином:
1. Розрахунковим періодом при наданні послуг є календарний місяць.
>>>>
- 18.08.2021Увага, Зміна налаштувань
У зв'язку з переїздом на нове серверне обладнання будуть змінені параметри доступу до Інтернет.
Це відбуватиметься поступово по кожній вулиці окремо.
Якщо під час роботи в Інтернет Ви зауважите повідомлення про звернення у службу підтримки,
то це означає, що зараз іде вже робота по Вашій вулиці
>>>>
- 17.08.2021Увага, Заміна обладнання
Шановний абоненте!
Ми дуже цінуємо те, що Ви вибираєте нас в якості постачальників послуг.
Зі свого боку ми завжди намагаємося поліпшувати якість наших сервісів.
Бажаємо швидкісного і безперебійного доступу до мережі інтернет!
>>>>
- 25.12.2020Увага, шановні абоненти!
Колектив Jamzo Вітає Вас із прийдешнім Новим роком
2021, а також з Різдвяними святами! Наш графік роботи на цей період тут
Якщо не зможете додзвонитись у call-центр, можете
звертатись на нашу
пошту info@jamzo.net і сторінку у Facebook. Дякуємо, що Ви з нами!
- 12.10.2020 Увага, планові роботи 15.10.2020!
- 10.10.2020 Увага, Зміна реквізитів!
- 17.09.2020 Увага, шановні абоненти!
Сьогодні вночі 17 вересня 2020 у нас
проводились планові роботи, які мали
закінчитись біля 8 години ранку. На жаль, пройшли невдало, тому виникли проблеми з доступом
до
Інтернет, які тривали майже до 11:30 год. Це потрібні кроки для безпечного функціонування
мережі, а
також якісного надання послуг. Планові роботи продовжаться 18 вересня і можливе переривання
зв‘язку
між 6 та 7 годинами ранку. Перепрошуємо за тимчасові незручності і дякуємо за розуміння!