Новини
|
22.12.2023Святковий графік роботи. Колектив Jamzo Вітає Вас із Різдвяними святами та Новим роком 2024!
Якщо не зможете додзвонитись у call-центр, можете звертатись на нашу пошту info@jamzo.net і сторінку у Facebook. Дякуємо, що Ви з нами! |
|
29.11.2023Планові роботи Шановний абоненте!
У зв'язку із заміною акумуляторних батарей на центральному майданчику,
буде відсутній доступ до мережі інтернет 29 листопада 2023 р. з 5:15 до 6:30 год.
Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за тимчасові незручності! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
08.04.2022Проблеми з доступом до Інтернет Шановний абоненте!
Зараз можуть спостерігатись проблеми з доступом до Інтернет. Пошкодження зовнішніх маршрутів. Орієнтовний час вирішення до 2 годин.
Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за тимчасові незручності! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15.01.2022Зміни у тарифних планах 10 мбіт і 25 мбіт. Шановний абоненте!
З 15 січня 2022 р. тарифи 10 мбіт за 50 грн. і 25 мбіт за 60 грн., будуть замінені на дійсний мінімальний 50 мбіт за 70 грн. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
28.12.2021Святковий графік роботи.Колектив Jamzo Вітає Вас із прийдешнім Новим роком 2022, а також з Різдвяними святами! Наш графік роботи на цей період:
Якщо не зможете додзвонитись у call-центр, можете звертатись на нашу пошту info@jamzo.net і сторінку у Facebook. Дякуємо, що Ви з нами! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
29.12.2021Увага, Перехід на помісячну абонплату!Шановний абоненте! З 1 січня 2022 року правила нарахування та зняття абонплати виглядатиме наступним чином: 1. Розрахунковим періодом при наданні послуг є календарний місяць. 2. Абонент щомісяця станом на 1-ше число зобов'язується підтримувати достатній баланс за поточний місяць в розмірі місячної чи більше абонентної плати згідно обраного тарифного плану. 3. Списання абонентської плати, а також додаткових послуг здійснюється в повному обсязі 1-го числа кожного місяця, а оплати інших сервісів - у момент їх активації. 4. У випадку, якщо Провайдер не одержить належну суму на свій рахунок до 1 числа поточного місяця, має право призупинити надання послуг. Подібна дія не звільняє Абонента від сплати абонплати, а недоотримані послуги не підлягають компенсації. Рекомендуємо оплачувати протягом поточного місяця за наступний місяць. 5. В разі призупинення послуги у зв’язку з недостатнім позитивним балансом для її продовження, Абонент може самостійно активувати послугу на 3 (три) дні через Особистий кабінет на сайті www.jamzo.ua, натиснувши кнопку “Обіцяний платіж”, або звернутись у підтримку за номерами, що вказані на нашому сайті чи в Пам’ятці абонента. Ці зміни будуть внесені в Публічну Угоду-Оферту в пункт 2. Оплата З прийдешнім Новим Роком та Веселих Різдвяних свят Вам! Дякуємо, що Ви з нами! ТзОВ Алберді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18.08.2021Увага, Зміна налаштувань Шановний абоненте!
У зв'язку з переїздом на нове серверне обладнання будуть змінені параметри доступу до Інтернет.
Це відбуватиметься поступово по кожній вулиці окремо.
Якщо під час роботи в Інтернет Ви зауважите повідомлення про звернення у службу підтримки,
то це означає, що зараз іде вже робота по Вашій вулиці.
З процедурою переналаштувань для найпоширеніших роутерів можете ознайомитись у цьому файлі
Інструкція "Налаштування DHCP".
Перепрошуємо за тимчасові незручності і дякуємо за розуміння! |
|
17.08.2021Увага, Заміна обладнанняШановний абоненте! Прохання ознайомитися з інструкцією. Ми дуже цінуємо те, що Ви вибираєте нас в якості постачальників послуг. Зі свого боку ми завжди намагаємося поліпшувати якість наших сервісів. Бажаємо швидкісного і безперебійного доступу до мережі інтернет! |
|
12.10.2020Увага, планові роботи!В четвер 15.10 ми будемо проводити планові роботи, а тому буде відсутній доступ до Інтерет з 6 до 8 год. ранку по вулицях: Китайській, Пасічній, Медової Печери, Садівничій, Майорівці, Ярошинської, Симиренків, Латвійській! |
|
10.10.2020Увага, Зміна реквізитів!Шановні клієнти! ТзОВ «ТВФ «Алберді» засвідчує Вам свою повагу і вдячність за співпрацю та інформує, що відповідно до рішення Наглядової ради Західного ГРУ ТзОВ «ТВФ «Алберді» переходить на єдиний МФО Приватбанку, з 17.10.2020р. будуть внесені зміни у платіжні реквізити Товариства. Розрахунки за послуги ТзОВ «ТВФ «Алберді» відповідно до Договору про надання телекомунікаційних послуг просимо здійснювати за наступними реквізитами: Отримувач: ТзОВ «ТВФ «Алберді» IBAN № UA633052990000026007021002339 В Західне ГРУ АТ КБ “Приватбанк” Код ЄДРПОУ 23973900 Просимо вважати цей лист повідомленням про зміну реквізитів ТзОВ «ТВФ «Алберді», що є невід’ємною частиною Договору. Додатково зазначаємо, що починаючи з 17.10.2020р. розрахунки за старими реквізитами стануть неможливими. |
|
18.05.2017УВАГА! Обмеження доступу до веб-ресурсів та сервісів.Шановний користувачу! Звертаємо Вашу увагу, що указом Президента України №133/2017 на провайдерів інтернет послуг наклали зобов'язання по обмеженню доступу до веб-ресурсів та сервісів, передбачених Додатком №2(http://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850) вищевказаного рішення. У зв'язку з цим, такі сервіси, як «Mail.ru» (www.mail.ru), соціально-орієнтованих ресурсів «Вконтакте» (www.vk.com), «Одноклассники» (www.ok.ru) та інших згідно Додатку №2 можуть бути недоступні. |