Новини


 

 

   

22.12.2023

Святковий графік роботи.

  Колектив Jamzo Вітає Вас із Різдвяними святами та Новим роком 2024!
Наш графік роботи на цей період:

Дата Офіс Технічний відділ Call-центр
25.12.2023 Вихідний Вихідний, чергує технік 12:00-21:00
26.01.2023 Вихідний Вихідний, чергує технік 09:00-21:00
01.01.2024 Вихідний Вихідний, чергує технік 11:00-21:00

Якщо не зможете додзвонитись у call-центр, можете звертатись на нашу пошту info@jamzo.net і сторінку у Facebook.
Дякуємо, що Ви з нами!

 

 

   

29.11.2023

Планові роботи

  Шановний абоненте!
У зв'язку із заміною акумуляторних батарей на центральному майданчику, буде відсутній доступ до мережі інтернет 29 листопада 2023 р. з 5:15 до 6:30 год. Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за тимчасові незручності!

 

 

   

08.04.2022

Проблеми з доступом до Інтернет

  Шановний абоненте!
Зараз можуть спостерігатись проблеми з доступом до Інтернет. Пошкодження зовнішніх маршрутів. Орієнтовний час вирішення до 2 годин. Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за тимчасові незручності!

 

 

   

15.01.2022

Зміни у тарифних планах 10 мбіт і 25 мбіт.

  Шановний абоненте!
З 15 січня 2022 р. тарифи 10 мбіт за 50 грн. і 25 мбіт за 60 грн., будуть замінені на дійсний мінімальний 50 мбіт за 70 грн.
Інші доступні тарифи зможете обрати в Особистому кабінеті.

 

 

   

28.12.2021

Святковий графік роботи.

  Колектив Jamzo Вітає Вас із прийдешнім Новим роком 2022, а також з Різдвяними святами! Наш графік роботи на цей період:

Дата Офіс Технічний відділ Call-центр
31.12.2021 10:00-17:00 10:00-17:00 09:00-21:00
01.01.2022 Вихідний Вихідний, чергує технік 11:00-21:00
03.01.2022 Вихідний Вихідний, чергує технік 09:00-22:30
06.01.2022 09:00-17:00 09:00-16:00 09:00-21:00
07.01.2022 Вихідний Вихідний, чергує технік 12:00-21:00
08.01.2022 Вихідний Вихідний, чергує технік 09:00-21:00
14.01.2022 09:00-17:00 Вихідний, чергує технік 09:00-22:00
19.01.2022 Вихідний Вихідний, чергує технік 11:00-22:00

Якщо не зможете додзвонитись у call-центр, можете звертатись на нашу пошту info@jamzo.net і сторінку у Facebook.
Дякуємо, що Ви з нами!

 

 

   

29.12.2021

Увага, Перехід на помісячну абонплату!

  Шановний абоненте!
З 1 січня 2022 року правила нарахування та зняття абонплати виглядатиме наступним чином:
1. Розрахунковим періодом при наданні послуг є календарний місяць.
2. Абонент щомісяця станом на 1-ше число зобов'язується підтримувати достатній баланс за поточний місяць в розмірі місячної чи більше абонентної плати згідно обраного тарифного плану.
3. Списання абонентської плати, а також додаткових послуг здійснюється в повному обсязі 1-го числа кожного місяця, а оплати інших сервісів - у момент їх активації.
4. У випадку, якщо Провайдер не одержить належну суму на свій рахунок до 1 числа поточного місяця, має право призупинити надання послуг. Подібна дія не звільняє Абонента від сплати абонплати, а недоотримані послуги не підлягають компенсації. Рекомендуємо оплачувати протягом поточного місяця за наступний місяць.
5. В разі призупинення послуги у зв’язку з недостатнім позитивним балансом для її продовження, Абонент може самостійно активувати послугу на 3 (три) дні через Особистий кабінет на сайті www.jamzo.ua, натиснувши кнопку “Обіцяний платіж”, або звернутись у підтримку за номерами, що вказані на нашому сайті чи в Пам’ятці абонента.
Ці зміни будуть внесені в Публічну Угоду-Оферту в пункт 2. Оплата

З прийдешнім Новим Роком та Веселих Різдвяних свят Вам!
Дякуємо, що Ви з нами!
ТзОВ Алберді.

 

 

   

18.08.2021

Увага, Зміна налаштувань

  Шановний абоненте!
У зв'язку з переїздом на нове серверне обладнання будуть змінені параметри доступу до Інтернет. Це відбуватиметься поступово по кожній вулиці окремо. Якщо під час роботи в Інтернет Ви зауважите повідомлення про звернення у службу підтримки, то це означає, що зараз іде вже робота по Вашій вулиці. З процедурою переналаштувань для найпоширеніших роутерів можете ознайомитись у цьому файлі Інструкція "Налаштування DHCP". Перепрошуємо за тимчасові незручності і дякуємо за розуміння!

 

 

   

17.08.2021

Увага, Заміна обладнання

  Шановний абоненте!
Прохання ознайомитися з інструкцією.
Ми дуже цінуємо те, що Ви вибираєте нас в якості постачальників послуг.
Зі свого боку ми завжди намагаємося поліпшувати якість наших сервісів.
  Бажаємо швидкісного і безперебійного доступу до мережі інтернет!

 

 

   

12.10.2020

Увага, планові роботи!

  В четвер 15.10 ми будемо проводити планові роботи, а тому буде відсутній доступ до Інтерет з 6 до 8 год. ранку по вулицях: Китайській, Пасічній, Медової Печери, Садівничій, Майорівці, Ярошинської, Симиренків, Латвійській!

 

 

   

10.10.2020

Увага, Зміна реквізитів!

  Шановні клієнти!

  ТзОВ «ТВФ «Алберді» засвідчує Вам свою повагу і вдячність за співпрацю та інформує, що відповідно  до рішення Наглядової ради Західного ГРУ ТзОВ «ТВФ «Алберді» переходить на єдиний МФО Приватбанку, з 17.10.2020р. будуть внесені зміни у платіжні  реквізити Товариства.

  Розрахунки за послуги  ТзОВ «ТВФ «Алберді» відповідно до Договору  про надання телекомунікаційних послуг просимо здійснювати за наступними реквізитами:
Отримувач: ТзОВ «ТВФ «Алберді»
IBAN № UA633052990000026007021002339
В Західне ГРУ АТ КБ “Приватбанк”
Код ЄДРПОУ 23973900

  Просимо вважати цей лист повідомленням  про зміну реквізитів ТзОВ «ТВФ «Алберді», що є невід’ємною частиною Договору. Додатково зазначаємо, що починаючи з 17.10.2020р. розрахунки за старими реквізитами стануть неможливими.

 

 

   

18.05.2017

УВАГА! Обмеження доступу до веб-ресурсів та сервісів.

Шановний користувачу!
Звертаємо Вашу увагу, що указом Президента України №133/2017 на провайдерів інтернет послуг наклали зобов'язання по обмеженню доступу до веб-ресурсів та сервісів, передбачених Додатком №2(http://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850) вищевказаного рішення.
У зв'язку з цим, такі сервіси, як «Mail.ru» (www.mail.ru), соціально-орієнтованих ресурсів «Вконтакте» (www.vk.com), «Одноклассники» (www.ok.ru) та інших згідно Додатку №2 можуть бути недоступні.