- Прокладання кабелю (САТ5е) до поверху абонента
- проведення кабелю в квартиру
- обжим кабелю
- налаштування доступу в мережу (реєстрація компютера)
- надання інформації щодо специфіки користування мережою (особистий кабінет, почтова скринька)
Загальні запитання
Ви спочатку перевірте технічну можливість підключення на нашому сайті по спеціальній формі, перелік будинків постійно оновлюється. Якщо ви знайшли свій будинок, оберіть пункт “підключення” та заповніть заявку на підключення до мережі. В найближчий час наші мененджери звяжуться з вами та узгодять дату та час підключення. Оформити заявку також можна і в телефонному режимі, зателефонувавши до нашої служби підтримки.
Про плани компанії “Джамзо” щодо підключення нових будинків запитуйте в наших операторів.
Технічні запитання
Вам необхідно за телефонувати до нас на тех.підтримку і зареєструвати свою нову мережеву карту.
Фіксована IP-адреса дозволить Вам:
- отримувати доступ до свого компютера з віддаленого робочого місця.
- Запускати на своєму робочому місці сервіси, доступні з Інтернет.
- Не потрапляти до списків блокованих динамічних адрес.
Ви можете замовити цю послугу в Особистому кабінеті або зв’язавшись із нами за телефоном тех.підтримки 247-3000 або 247-2000.
Повільно качає. Дуже часто клієнти при скачуванні плутають кілобіти й кілобайти. Виходить так, що при скачуванні практично завжди швидкість вказується в кілобайтах, а в тарифних планах — у кілобітах. Швидкість у кілобайтах дорівнює швидкості в кілобітах, поділеній на 8. Слід мати це на увазі. Так само проблема може полягати в сервері, що віддає. Наприклад, якщо сервер дуже завантажений, швидкість скачування з нього може бути набагато менша від заявленої швидкості в тарифі. Рекомендується скачати який-небудь файл із перевіреного сервера й подивитися, що швидкість дійсно відповідає обіцяній. Перевіреним сервером може бути, наприклад.
Інтернет-сайт тестер швидкості показує, що ваша швидкість нижче заявленої в тарифному плані. Усі застосовувані тести швидкості не дають реальної інформації. Як і в минулому варіанті, рекомендується скачати який-небудь файл і переконатися, що швидкість відповідає дійсності.
Для прикладу можна пояснити, яка може бути максимальна швидкість на скачуванні. Наприклад, якщо швидкість 512 Кб/сек, то максимальна швидкість скачування може бути 64 Кб/сек (також варіює в районі 48 Кб/сек і це вважається нормою).
Треба обов’язково враховувати, такі варіанти:
1. Дві мережні карти й два значки ‘підключення по локальній мережі або ЛВС’.
2. Кілька значків ‘підключення по локальній мережі або ЛВС’ і одна мережна карта.
3. Досить часто з’єднання Wi-Fi, Bluetooth та ін. відображаються точно так само, як і підключення по локальній мережі при використанні мережної карти.
Якщо є видимі пошкодження кабелю, необхідно звернутися в Контактний центр для призначення техніка.
Проблема може виникати з лінком, це свідчить про те, що пошкоджений кабель — причому як за межами квартири, так і якщо кабель пошкоджений у самій квартирі.
Помилка «мережний кабель не підключений» може бути зв’язана й із мережною картою. Для цього необхідно зайти в Обладнання й подивитися, не чи відзначена карта знаком оклику або хрестом.
Це до деякої міри схожі проблеми.
Якщо немає лінка, це не значить, що мережний кабель не підключений. Помилка ‘Немає лінка’ може означати, що «Підключення по локальній мережі» просто відключене. Перевірте підключення кабелю. Якщо кабель цілий і штекер щільно входить у гніздо на системному блоці комп’ютера, то натисніть: Пуск – > Панель керування – > Мережні підключення, праву кнопку миші на значку «Підключення по локальній мережі», у меню, що з’явилося, натисніть кнопку «Включити». Якщо такий пункт у меню відсутній, а сам значок відображається із червоним хрестом, то це означає, що кабель пошкоджений за межами квартири або є неполадки з устаткуванням, що знаходиться на технічному поверсі Вашого будинку. У цьому випадку проблема буде ‘Мережний кабель не підключений.
Фінансові запитання
Перевірити залишок коштів на своєму рахунку Ви можете в будь-який зручний для Вас час в Особистому Кабінеті, у розділі баланс, або подзвонивши нам за телефоном техпідтримки.
Перевірити інформацію своїх платежів Ви можете в будь-який зручний для Вас час в особистому кабінеті, у розділі баланс.
Запитання по безпеці
Останнім часом побільшало випадків крадіжки паролів користувачів, спроби злому комп’ютерів.
Пояснюється це тим, що раніше тільки досить користувач міг зробити атаку на комп’ютери, підключені до мережі. Зараз будь-який, навіть починаючий користувач, прочитавши пару книг певної тематики, завантаживши з мережі нескладне і невелике програмне забезпечення, може почати успішно зазіхати на цілісність інформації на комп’ютерах інших користувачів мережі, намагатися заволодіти паролями для доступу в Інтернет, займатися іншою руйнівною діяльністю.
В основному атаки здійснюються на комп’ютери, що працюють під управлінням операційних систем фірми Microsoft. На жаль, можна говорити про те що фірма Microsoft не приділяє належної уваги проблемам безпеки своїх користувачів. Windows містить масу помилок, які вміло використовуються різного роду хакерами.
Розповімо про найвідоміші і найвикористовуваніші методах їх роботи.
Основним завданням зловмисника зазвичай є запуск на комп’ютері “жертви” програми, яка збере дані про користувача, паролі і логіни для доступу в Інтернет і іншу “корисну” інформацію.
Як запустити на комп’ютері користувача таку шкідливу програму? Зазвичай для цього не треба вдаватися до особливих хитрощів. Зловмисники розсилають потенційним жертвам електронною поштою файли, що містять “троянські” програми, користувач запускає у себе на комп’ютері таку програму і таким чином практично відкриває доступ зловмиснику до інформації на своєму комп’ютері.
Ще один вид атаки – створення спеціальних серверів в Інтернеті. Його власники, наприклад, намагаються заінтригувати випадкових користувачів перспективами надання безкоштовного доступу до мережі Інтернет, або ще деякими цікавими приманками. Відвідувачу сервера пропонується завантажити файл, в якому нібито міститься інформація, необхідна для користувача. При запуску такого файлу комп’ютер жертви заражається вірусом, який збирає з Вашої машини доступні паролі (та іншу інформацію) і передає їх на комп’ютер зловмисника.
Варто навчитися відрізняти подібного роду шахрайства. По-перше, слід відразу насторожитися, якщо Вам щось пропонують безкоштовно. Альтруїзм, звичайно, чудова якість, але в наші дні він зустрічається все рідше. По-друге, потрібно завжди мати на увазі що файли, які Вам пропонують завантажити під тим чи іншими приводом, можуть бути заражені різними вірусами. Якщо Ви все-таки завантажили файл з мережі, краще його перед запуском перевірити, по-можливості, останньою версією антивірусної програми, щоб бути точно впевненим в тому, що ніякої небезпеки викачане не представляє.
Сумна дійсність сучасного Інтернету така, що тільки сам користувач зможе захистити себе від зазіхань ззовні. Користувач повинен усвідомити, що йому не варто запускати різного роду програмки, прислані тим або іншим “доброзичливцем”, не викачувати сумнівні файли з неперевірених серверів в Мережі, не йти на поводу у людей, які на перший погляд вселяють довіру.
Останнім часом з’явилося досить багато програм, за допомогою яких можна проробляти описані дії і збільшення кількості випадків крадіжки користувальницьких паролів пов’язано саме з цим фактом.
Інший спосіб отримати логін і пароль користувача розрахований на самих довірливих і недосвідчених користувачів мережі. Іноді зловмисники розсилають листи користувачам того чи іншого провайдера нібито від імені технічних служб цього самого провайдера. У листах міститься прохання чи вимога надіслати на вказану адресу ваш логін та пароль. Робиться це під різними приводами – під виглядом перереєстрації, для звірки даних і так далі ..
Можливий варіант, що хтось просто вирішив перешкодити Вам працювати в мережі. ОС Windows містить помилки в реалізації протоколу TCP / IP, які дозволяють просто або перервати з’єднання для користувача комп’ютера з мережею Інтернет або навіть “підвісити” машину “жертви”. Такий ефект досягається за допомогою програм, званих ‘nuke’. Вони використовують помилки в реалізації тих чи інших мережевих протоколів, використовуваних в Windows. Користувач може захиститися від таких атак. Для цього необхідно отримати програму, що захищає від деяких з nuke.
Крім того, кілька практичних порад.
Вам варто навчитися захищатися від атак недоброзичливців. Для початку встановіть у себе антивірусну програму, яка, в тому числі, уміє перевіряти запускаються Вами файли на предмет наявності в них вірусів і троянських програм
Не зберігайте пароль на своєму жорсткому диску, не лінуйтеся вводити його кожного разу по новій при з’єднанні з мережею. Втративши пару секунд, Ви можете бути впевнені, що значно зменшите ризик крадіжки Вашого пароля.
Також старайтесь не заходити на невідомі вам сайти, тим більше на порно-сайти.
Варто розуміти що мережа Інтернет – такий-же соціум як і той, в якому ми всі живемо. Люди діляться на поганих і хороших. Природно, хороших значно більше ніж поганих, але це не привід для того, щоб не помічати явних спроб поступити недобре і непривабливо з Вами.
Спам – це небажана пошта рекламного характеру, яка приходить на адресу користувачів мережі.
Чим же такий поганий спам? Найчастіше користувачі просто не звертають уваги на мережеву рекламу, видаляючи такі повідомлення зі своїх поштових скриньок. Насправді згубність таких розсилок полягає в тому, що спамеру це практично нічого не коштує, зате дорого обходиться всім іншим, як одержувачу спаму так і його провайдеру. Велика кількість рекламної кореспонденції може привести до зайвого навантаження на канали і поштові сервери провайдера, через що звичайна пошта, яку, можливо, дуже чекають одержувачі, буде проходити значно повільніше.
В період гроз витягайте мережевий кабель з вашого компютера чи ноутбука якщо нема нікого дома. Під час грози виключайте компютер і витягуйте мережевий кабель.